Najważniejsze alternatywy dla Confluence na Windows
Confluence na Windows
- Wersja testowa
- 3.33
- 22
- V7.20.1
Łatwo współpracuj z członkami zespołu
Atlassian JIRA to potężna, próbna wersja oprogramowania Windows, należąca do kategorii Oprogramowanie biznesowe z podkategorią Zarządzanie projektami (dokładniej Zarządzanie projektami).
Opracowany przez NCH Software, ClickCharts Flowchart Software jest biznes i produktywność program do użytku na komputerach stacjonarnych. To idealna platforma do przedstawiania danych, pomysłów,…
Quip to narzędzie do współpracy, które pozwala Tobie i Twoim kolegom z zespołu pracować nad jednym projektem przy użyciu różnych urządzeń w czasie rzeczywistym.…
Samepage to pakiet oprogramowania mający na celu zwiększenie efektywności wirtualnych spotkań i współpracy zespołowej w miejscu pracy. Niektóre z oferowanych funkcji obejmują udostępnianie i…
Stride to aplikacja i usługa produktywnościowa opracowana do użytku na różnych platformach desktopowych i mobilnych, w tym Windows, Mac, Android i iOS. Zaprojektowany w…
GitBook to specjalne narzędzie, które umożliwia użytkownikom pisanie i publikowanie własnych e-booków. To zapowiada się na świetne narzędzie dla pisarzy, którzy wolą publikować niezależnie,…
Redmine to aplikacja internetowa do zarządzania projektami napisana w Ruby przy użyciu frameworka Ruby on Rails. Jest to oprogramowanie typu open source, pozwalające na…
Mattermost to alternatywa dla Slacka, stworzona przez społeczność Slacka. To pozwoliło programistom wziąć wszystkie najlepsze funkcje ze Slacka i ulepszyć je, aby stworzyć coś…
Witryny Google dla Chrome to bezpłatna aplikacja od Google, dostępna ostatnio na wiele platform, w tym Chrome. Umożliwia użytkownikom tworzenie łatwych do edycji…
Nextcloud to bezpłatna aplikacja służąca do uzyskiwania dostępu do Twoich danych na dowolnej liczbie urządzeń. System daje możliwość przechowywania danych na swoich serwerach online,…
MediaWiki to darmowa aplikacja edukacyjna przeznaczona dla systemu operacyjnego Windows. Program należy do kategorii 'Nauka i Referencje', a jego głównym celem jest wspieranie procesu…
Wrike to narzędzie do zarządzania projektami ukierunkowane na biznes, które oferuje wiele możliwości współpracy między zespołami. Użyj go do zarządzania kampaniami marketingowymi, rozwojem produktu…
DokuWiki to realne rozwiązanie dla każdego, kto szuka intuicyjnego i przyjaznego dla użytkownika sposobu przechowywania informacji, które można odzyskać. Czyste metody wprowadzania składni, elastyczne…
Jenkins to darmowy serwer automatyzacji typu open source, zaprojektowany, aby pomóc w utrzymaniu płynnego działania projektu, nawet jeśli nie ma Cię w pobliżu, aby…
Trello Desktop to bezpłatna, w pełni funkcjonalna wersja bezpłatnej aplikacji organizacyjnej Trello. Trello jest bardzo prosty w swoim podejściu: możesz utworzyć kilka nagłówków,…
Microsoft Teams to aplikacja skupiająca się głównie na komunikacji i współpracy w biznesie. Pozwala zespołom czatować, przeprowadzać wideokonferencje i współpracować w czasie rzeczywistym. Jest…
Jeśli chodzi o robienie notatek, Evernote jest prawdopodobnie królem. Jednak niektóre narzędzia produktywność mogą konkurować z niezależną aplikacją. OneNote to jedna z takich…
Microsoft Word jest zdecydowanie najpopularniejszym edytorem tekstu dostępnym na rynku. Teraz jest gotowy do pobrania za darmo na Windows. Ponieważ Word jest częścią pakietu…
Slack jest ulubioną darmową aplikacją do szybkiej wymiany wiadomości dla firm i freelancerów na całym świecie. Oparty na pracy zespołowej, Slack pozwala łatwo tworzyć…